0578-61 31 21
Priscilla den Besten

Priscilla den Besten

Praktijkmanager

Als gediplomeerd paraveterinair ben ik in 2014 bij Dierenkliniek Epe-Centrum komen werken. In 2023 ben ik afgestudeerd als praktijkmanager. Ik zorg ervoor dat alles binnen onze kliniek op rolletjes loopt, zoals het inroosteren van ons team, opleidingen en de planning van de spoedgevallendienst. Verder coördineer ik de diergeneeskundige ondersteuning in de kliniek en vorm samen met Linda het traumateam, dat is ingespeeld op het behandelen van noodgevallen. Samen met Linda en Ancilla vorm ik ook het endoscopie- en laparoscopieteam van deze dierenkliniek en neem ik de meer complexe anesthesiegevallen op mij.